A continuación, se especifican los criterios de evaluación por los que os
podéis guiar a la hora de realizar el trabajo y, a su vez, evaluar vuestros
trabajos o los trabajos de vuestros compañeros y compañeras:
1. Uso de diversas fuentes
de recogida de datos. Se han realizado entrevistas, consultado libros y artículos, visitado
instalaciones específicas de dicha modalidad…
2. Claridad en la
exposición. El texto está ordenado, utilizan un discurso conciso, se ciñen a la
pregunta, utilizan gráficos y esquemas de ayuda…
3. Uso de TICs. Se utilizan videos,
audios, fotos, foros…
4. Diseño del blog. Es un blog accesible,
claro, ordenado, atractivo. Contiene diferentes apartados en función de los
aspectos desarrollados (estructura, acción de juego, contexto).
5. Trabajo colaborativo. Si se elabora un video
o se toma una foto, aparecen todos los miembros del grupo. Si se realiza una
entrevista, participan todos en el audio.
6. Riqueza y calidad del
lenguaje. La redacción es atractiva, fluida y clara. Faltas de ortografía.
7. Criterios específicos según el trabajo:
ENCUENTRO DE PELOTA VASCA INCLUSIVA CON MATERIAL RECICLADO
Y AUTOCONSTRUIDO
|
Se
describen o especifican con claridad los siguientes puntos:
-Descripción
general de la práctica motriz propuesta (a modo de introducción) para alumnado
de 12-16 años.
-Justificación
del valor pedagógico del encuentro y objetivos específicos de la sesión.
-Número y
tipología de las instalaciones de práctica.
-Medios
materiales (tipología y número) y gastos previstos. Presentar los
procedimientos de elaboración del material autoconstruido.
-Descripción
de los ejercicios.
-Dinámica
de la sesión.
-Otras aportaciones
relacionadas con la temática (galería de fotos, links de interés, buenas
prácticas o experiencias exitosas…).
-Referencias
de los artículos y libros empleados, y entrevistas realizadas para el diseño
de esta idea. Es necesario citar estas aportaciones en el texto.
|
Ebaluazio irizpideak
Jarraian, talde lana egiterakoan
kontuan izan ditzakezuen ebaluazio irizpideen zio nagusiak zehaztu dira. Era
berean, kideen lanak ebaluatzeko erabil ditzakezue, baita zuen lana
autoebaluatzeko ere.
1. Datuak
jasotzeko iturri ezberdinak erabiltzea.
Elkarrizketak gauzatu dira, liburuak eta artikuluak irakurri eta aztertu,
espezialitate horiek praktikatzeko instalazioak bisitatu eta aztertu dira…
2. Aurkezpenaren
argitasuna. Testua ordenatua dago, zehaztasunez idatzia
(betelanik gabea), galderari erantzuten dio, grafikoak eta lagungarri izan
daitezkeen eskemak erabili dira…
3. IKT-tresnen
erabilera. Bideoak, audioak, argazkiak, foroak… erabili dira.
4. Blogaren diseinua. Bloga
erabilterraza da, argia, ordenatua, erakargarria. Atal ezberdinak ditu
garatutako alderdien arabera (egitura, joko-ekintza, testuingurua).
5. Kolaborazio
lana. Bideoa, argazkia edo dena delakoa sortzean/egitean,
taldekide guztiak agertzen dira bertan. Hau da, guztien parte hartzea ziurtatu
da. Elkarrizketaren bat eginez gero, guztiek egin dituzte galderak.
6. Hizkuntzaren
aberastasuna eta kalitatea. Idatzia
erakargarria eta argia da. Ortografia akatsik gabea.
7. Lanaren araberako irizpide zehatzak:
BIRZIKLATUTAKO ETA AUTOERAIKITAKO
MATERIALA DARABILEN EUSKAL PILOTA INKLUSIBOKO TOPAKETA
|
Ondorengo puntuak zehaztasunez deskribatzen dira:
-12-16 urteko ikasleentzat proposatutako praktika motorren deskribapen
orokorra (sarrera modukoa).
-Topaketaren balio pedagogikoaren justifikazioa eta saioaren helburu
espezifikoak.
-Praktikatzeko eskura dituzten edo behar dituzten instalazioen kopurua
eta tipologia.
-Material baliabideak (tipologia eta kopurua). Sortutako materialak
eraikitzeko prozedurak aurkeztu.
-Saioaren helburu zehatzak.
-Ariketen deskribapena.
-Saioaren dinamika.
-Aurreikusitako gastuak.
-Gaiarekin zerikusia duten bestelako ekarpenak (argazkien galeria,
intereseko estekak, praktika onak edo esperientzia arrakastatsuak…).
-Diseinatu duzuen ideia garatzeko erabilitako artikulu, liburu eta
elkarrizketen erreferentziak (testuan aipatutakoak bakarrik erabil
daitezke).
|
iruzkinik ez:
Argitaratu iruzkina